tirsdag 17. juni 2014

SANNA WIESLANDER KOMMER TIL BERGEN!


Ja, nå er det offisielt...
Men det blir først i oktober, da hun skal være gjest hos Bergen design story hvor hun skal fortelle sin ærlige historie under Design Talk! Der skal jeg, skal du?
Gleder meg til dette! Hun er jo bare så dyktig, og gjennom mange mail siden i ifjor høst har jeg lært henne å kjenne, og hun er bare helt herlig! Sa, jeg dyktig? Kan lett gjenta det!

Under ser dere Swanlady som gjorde meg helt betatt og dere kan lese vårt første innlegg om henne her: Sanna Wieslander hvor vi ønsker henne velkommen til Nordisk rom.






Høsten blir fin, det er helt sikkert! Velkommen til min by Sanna! Jo, for Bergen er min by, selv om jeg både bor og har butikken på Os, som forøvrig er ett nydelig sted!

Får du lyst på Sanna print, stikk innom butikken enten i Brugata 6 eller i nettbutikken Nordisk rom!

                                 
                                                                 Beste hilsen Katrine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar