onsdag 12. februar 2014

LEKRE NYHETER SOM KOMMER


BY LASSEN hadde en fantastisk stand på Stockholmsmessen. De viste Frame hyllene med en enormt oppsett, ta gjerne turne innom vår Instagramkonto for en titt! Nordisk rom

Da jeg besøkte By Lassen i København i høst, fikk jeg se produkter de vurderte å sette i produksjon.
Slik som denne lekre sofaen,med navnet Mingle,  den er innbydende og perfekt samtalesofa. Tenk så hyggelig å krype opp i denne sammen med en kjæreste eller en god venninne, kanskje med hvert sitt glass vin.
Hadde vi bare hatt plass i butikken til denne, men jeg synes nå komforten var veldig fin!



Og så bordet da, Twin, med vendbar topp. 2 varianter sort ask/ kobber.... sukk, det var så lekkert med kobbertoppen. Den andre varianten er eik/hvit, en fin klassisk variant!
Twin kommer til oss i april, så skal dere får se! Bildene her viser ikke Twin helt rettferdig, de er bare helt rå i virkeligheten. Igjen ta en titt på Instagram konten vår,  ja og følg oss gjerne!



Ingen tvil, kobber er ett viktig materiale fremover, vi har jo hatt Kubus 4 en stund, men nå får vi fra april alle Kubus-variantene i kobber!
Min favoritt var bollene, helt rå! 


Imens vi venter på nyhetene er det bare å ta turen for å se på Frame hyllene og resten av sortimentet! 

2 kommentarer:

  1. sukk... elsker By Lassen, kule bord!!
    Og kobberbollen var ikke feil nei:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så kjekt du liker de nye produktene, du får sette noe på ønskelisten ;-) Det har jeg gjort;)
      Ha en fin dag!
      Katrine

      Slett