mandag 30. januar 2012

Skal vi dele?

Vi er takknemlig for alle dere som følger bloggen her og liker oss på facebook. Dessuten setter vi utrolig stor pris på hver og en av kundene våre.
Men vi synes tiden er inne for å dele Nordisk rom med enda flere, så da snurrer vi i gang en kampanje.

Delta å bli en heldig vinner av fine ting fra Ferm Living. Premien sees her i dette herlige bildet fra Ferm Living.


Så da gjør man slik:
Det er flere muligheter:  1. Lik  Nordisk rom på facebook.
                                    2. Del på Facebook
                                    3. Bli følger på bloggen
                                    4. Om du allerede er medlem, er det bare å dele link med andre.

                     Husk å skrive i kommentarfeltet her på bloggen hva du har gjort, hver oppgave gir ett lodd!


                                                  Lykke til kanskje du blir den heldige vinner! 
                 




18 kommentarer:

  1. Gøy!! Likar, fylgjer og deler! 3 lodd : ) Tusen takk!

    SvarSlett
  2. Hei, jeg vil gjerne være med på dette. 3 lodd på meg :)
    Hilsen Merete N
    noggi71@hotmail.com

    SvarSlett
  3. Da tar jeg gjerne 3 lodd, følger bloggen, liker og deler på Fb, flotte premier her:)

    SvarSlett
  4. Eg er med;) Likt og delt på Facebook og er nå følger av bloggen og har invitert andre med.

    SvarSlett
  5. 4 lodd på meg; følger bloggen, liker og deler på FB samt er en stor beundrer av Nordisk Rom. Det gir vel grunnlag for et ekstra lodd? : )

    SvarSlett
  6. Å ja takk - blir gjerne med!! Tar to lodd eg da:-)

    SvarSlett
  7. 3 lodd på meg, ha en fin kveld :)

    SvarSlett
  8. Da blir det 3 lodd på meg :) Så flotte premier :)

    SvarSlett
  9. Har liket siden deres på facebook :)

    SvarSlett
  10. Har likt og delt på facebook = 2 lodd
    :-)
    Ida ( idaren@live.no )

    SvarSlett
  11. Ny følger og tre lodd! Jeg bor like utenfor OS - og tenk, at jeg ikke kjenner til dere fra før!! Jeg kommer innom!!! :) Vilde

    SvarSlett
  12. Jeg E L S K E R nordisk design, så det ble lett for meg å like dette på facebook, dele på facebook, bli følger på bloggen O G linke denne siden fra bloggen min:)
    4 lodd på meg :)
    PS. Har dere nettbutikk?

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det, så den fin linken på bloggen din!

      Pr i dag har vi ikke nettbutikk, men det hender vi sender.
      Ha en fin dag!
      Katrine

      Slett
  13. Jeg liker godt varene dere viser frem og skulle gjerne handlet i nettbutikk hos dere :) lyst til å vise frem butikken i bilder?
    Legger meg til som følger og.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei,
      Vi har dessverre ikke en nettbutikk, men sender om det er ønskelig.
      Ja, det har du rett i, bilder fra butikken er det veldig lite av...Skal se om vi får gjort det!

      Hyggelig du vil føle oss:-)

      beste hilsen Katrine

      Slett