tirsdag 23. august 2011

Drøm blir virkelighet

I flere år har jeg drømt om at jeg en dag skal åpne min egen interiørbutikk på Os hvor jeg bor, denne høsten skal eventyret starte. Nå er tiden inne, ideen er modnet og Os er i en fin utvikling! Vi har fått ett fantastisk flott kulturhus og det er stor utbyggning av moderne boliger tilpasset tiden vi lever i. Vi blir stadig flere, og kunder kommer også fra andre kommuner for å handle på Os. Jeg vil være med på å bidra til å gjøre Os sentrum til ett levende sentrum.

Det blir en butikk med hovedfokus på nordisk og moderne design, det finnes jo ett helt univers av nordiske leverandører med  tøffe produkter. Det er jo nettopp dette jeg brenner for! Interiørprodukter i ulike slag, lamper, tapeter, ulike tekstiler og noen småmøbler kan jeg friste med .

Vel i oktober skal Nordisk Rom åpne sine dører, innen den tid er det mye å gjøre! Mange forberedelse, varer skal bestilles.  Lokalet i Brugata 6. skal pusses opp! Det skal bli lyst og lekkert, her skal det skapes en fin bakgrunn for alle de flotte varene jeg skal ta inn.
Det blir en spennende høst!

Hilsen fra Katrine


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar